موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان

مراسم کشور یونان
مراسم های کشور یونان

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان بسیار متنوع است و کشور یونان به خاطر موقعیت خاص و سنت قدیمی گردشگرپذیری، به رسم مهمان نوازی نسبت به مهاجران مشهور است.

خدمات موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید:

مشاوره کسب و کار رایگان در اروپا

اقامت دائم کانادا

اقامت طلایی یونان

اخذ ویزای تحصیلی

اقامت شینگن

در این کشور نسبت به غذا و دیگر رسم فرهنگ های مختلف نگرانی راجع به مسائل ایمنی یافت نمی شود و به علت اینکه بخش بزرگی از جمعیت به زبان انگلیسی صحبت می کنند، در نتیجه ارتباط برقرار کردن مهاجران با مردم تسهیل می شود.

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان

جشنواره ها – جشن ها – تعطیلات در کشوریونان

بیشترین تعطیلات در یونان در فصول برگزاری کارناوال های شادی در پانزدهمین روز از ماه آگوست به اسامی جشن EASTER– جشن APOKRE– و همچنین در بیست و پنجمین روز از ماه مارس جشن روز مریم مقدس و در بیست وهشتمین روز از ماه اکتبر روز ملی استقلال کشور یونان برگزار می شود .

ماه ژانویه

The feast of the saint Basil :
در اول ماه ژانویه جشنی که مربوط به شروع خوب برای سال جدید همراه با کیک ای به نام Basil یا کیک سال جدید و همچنین با نمایش لباس های محلی برگزار می شود .

The Epiphany :
در ششم ماه ژانویه جشنی در سرتا سر کشور یونان که به مراسم شکرگذاری آب به اجرا در می آید برگزار می شود . همچنین در این مراسم که توسط شناگران حاضر در آن رخداد عمومی در تمامی نواحی دریا – دریاچه ها و رودخانه ها اتفاق می افتد .

ماه فوریه

در میانه ماه فوریه مراسم جشن عمومی به نام APOKRIAS برگزارمی شود که شروع مراسم وتاریخ اتمام آن دو هفته طول می کشد .

THE CLEAN MONDAY :
این جشن چهل روز قبل از جشن EASTER برگزار می شوداین نشانگر اولین روز مراسم ماه روزه و شروع سفرهای معمولی خارج از کشور و پرواز دادن بادبادک های کاغذی می باشد .

ماه مارس

در بیست و پنجمین ماه مارس روز ملی استقلال کشور یونان می باشد سالگرد استقلال ملی یونان همراه با تعطیلات رسمی مذهبی و رژه ارتش در شهرهای بزرگ و استان ها برگزار می شود .

این جشن ها به مناسبت پیروزی یونان در جنگ استقلال کشور ضد دولت ترک ( عثمانی ) که به مدت 400 سال کشور یونان را به اشغال خود در آورده بود اجرای می شود .

ماه آوریل

در این ماه میلادی جشن EASTER شروع می شود مراسم جشن جمعه خوب که متشکل شده است مردمانی از شهرها و روستاهایی که برای گرامی داشت کتیبه های یادبود و عبارت های حک شدبر روی قبرها شمع هایی را برای این رخداد حمل می کنند .

مراسم شنبه مقدس که به نام مراسم عروج حضرت مسیح می باشد
در حومه شهر در جلوی تمام کلیسا ها و همزمان با به صدا در آمدن زنگ کلیساها در تمام شهرهای بزرگ و کوچک کشور یونان برگزار می شود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.


برچسب: اقامت دائم کانادا،اقامت طلایی یونان،اخذ ویزای تحصیلی،مشاوره کسب و کار رایگان در اروپا،اقامت شینگن،اقامت دائم اروپا،اخذ ویزای شینگن،موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۱۵ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)