موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کجا هستند
بهترین شهرهای دنیا برای زندگی

یکی از بهترین اطلاعاتی که می‌توان به استفاده از آن شهرهای مختلف دنیا را نسبت به هم سنجید و با توجه به اولویت‌های فردی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد، رده‌بندی بهترین شهرهای دنیا برای زندگی توسط مجله معروف اکونومیست است که سالیانه منتشر می‌شود.

خدمات موسسه مشاوره بین المللی نصرجاوید:

افامت تضمینی اروپا

اقامت طلایی یونان

اقامت شینگن

مشاوره کسب و کار رایگان در اروپا

شاید قبلاً به‌صورت خیلی خلاصه و اتفاقی در مورد بهترین شهرهای دنیا برای زندگی، مقالات یا جدول‌هایی را دیده‌اید، که نام 10 شهر برتر دنیا را در آن‌ها نوشته بودند.

اما شاید برایتان جالب باشد که نحوه انتخاب کردن این شهرها را هم بدانید و این‌که چرا هرسال تعدادی از شهرهای این لیست از کشورهای کانادا و استرالیا هستند ولی خیلی از شهرهای معروف دنیا در این لیست جایی ندارند!

نشریه‌ی معروف Economist هرساله گزارش کاملی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی منتشر می‌کند. در این گزارش 140 شهر دنیا موردبررسی دقیق از همه جهات قرارگرفته‌اند و در پایان بر اساس همین معیارها رتبه‌بندی شده‌اند. در اینجا می‌خواهیم باهم خلاصه‌ای از معیارها و روند انتخاب بهترین شهرهای دنیا را مرور کنیم.

 10 شهر برتر دنیا در 2016

بهترین شهر دنیا برای زندگی در 2016 شهر ملبورن در استرالیا شناخته شد

طبق آخرین یافته‌ها در مورد سطح رفاه و امنیت شهرها برای زندگی، حملات تروریستی باعث شده رتبه‌ی خیلی از شهرها در جدول رنکینگ برترین شهرهای دنیا دچار تغییر گردد.

بر اساس جدیدترین گزارش مجله اکونومیست در حال حاضر شهر ملبورن(Melbourne) استرالیا به‌عنوان بهترین و امن‌ترین شهر دنیا برای زندگی هست؛ وین(Vienna) پایتخت کشور اتریش بافاصله‌ای خیلی کم نسبت به ملبورن در رتبه دوم قرار دارد.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که موسسه نصرجاوید در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

بعدازاین دو شهر، ونکوور(Vancouver)، تورنتو (Toronto) و کلگری(Calgary) کانادا به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار دارند. اگرچه در رنکینگ 5 شهر برتر دنیا نسبت به سال قبل تغییری ایجاد نشده ولی نوسانات بسیار زیاد در رنکینگ دیگر شهرهای دنیا نسبت به گزارش سال قبل مشاهده می‌شود.

سطح رفاه زندگی

در طول 5 سال گذشته 96 شهر از 140 شهری که در لیست دسته‌بندی بهترین شهرهای دنیا قرار داشتند، سطح رفاه آن‌ها دچار تغییر شده است؛ که 72 شهر از آن‌ها کاهش داشته‌اند و جالب اینجاست که 52 شهر از این 72 شهر طی شش ماه گذشته سطح رفاه آن‌ها کاهش‌یافته است.

دو شهر دمشق در سوریه و کیف در اوکراین بیشترین میزان کاهش  سطح رفاه را به ترتیب به میزان 26 و 25 درصد داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده تأثیر خیلی بالای تنش‌های داخلی و تروریسم در سطح رفاه و زندگی مردم یک شهر است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: اقامت طلایی یونان،اقامت تضمینی اروپا،اقامت شینگن،موسسه مشاوره بین المللی نصرجاوید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۲۴ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)