موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

شرایط اخذ ویزای سوئیس

 برای هر کشوری شرایط و مدارک مخصوصی برای اخذ ویزا خود دارد که ما در این مقاله در مورد شرایط اخذ ویزای سوئیس صحبت می کنیم. اطلاعات لازم در این زمینه را می توانید با خواندن این مقاله کسب کنید پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

1- گردش حساب

برای اخذ ویزای سوئیس گردش سه ماه آخر حساب مورد نیاز می باشد و این شامل مبالغ ورودی و خروجی نیست بلکه فقط تعداد تراکنش ها مهم است.

مقاله پیشنهادی: اقامت طلایی یونان

2- تمکن مالی

تمکن مالی ایده آل جهت اخذ ویزای سوئیس برای هر نفر 70 تا 100 میلیون تومان می باشد. گواهی تمکن مالی اخذ ویزای سوئیس به یورو اعلام می گردد و باید حتما توسط مدیر شعبه امضا و مهر شود.

3- تاریخچه سفری

کسانی که متقاضی اخذ ویزای سوئیس هستند اگر تاریخچه سفری معتبر و مناسب مثل ویزای سنگاپور، چین و غیره را ارائه کنند می توانند اقدام به اخذ ویزا کنند. تاریخچه سفری مهمترین شرط گرفتن ویزای شینگن سوئیس است.

مطالعه مقاله اقامت دائم کانادا پیشنهاد می شود.

4- داشتن بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال به کار

داشتن بیمه و گواهی اشتغال به کار سبب می شود افسر ویزا مطمئن شود که شما پس از سفر به کشورتان بازخواهید گشت و به کشور خود وابسته هستید.

5- ارائه دعوتنامه

اگر از سمت اعضای خانواده که در سوئیس ساکن هستند و یا شرکتی در آنجا دعوتنامه ای برای شما ارسال شود می توانید نسبت به اخذ ویزای سوئیس اقدام کنید. این دعوتنامه باید شامل جزئیات کامل از شخص میزبان نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تابعیت، آدرس و … باشد. همین طور تاریخ دقیق اقامت شخص متقاضی باید در متن نامه نوشته شده باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: اخذ ویزا ، اقامت طلایی یونان ، اقامت دائم کاناد ، اقامت سوئیس ، اخذ ویزای سوئیس ، موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۱۴ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)