موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا .

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا

زندگي رويايي در كشور يونان

زندگي رويايي در كشور يونان - نصرجاويد ويرا

كشور يونان، فضايي مناسب و منحصر به فرد براي زندگي است. همچنين مي توان يك زندگي رويايي در كشور يونان تجربه كرد.

يونان كشوري عضو اتحاديه اروپا و با امتيازات بالا در همه زمينه هاي زندگي براي فردي است كه خواهان انتخاب كشوري جديد براي زندگي مي باشد. 

انواع خدمات موسسه نصرجاويد :

اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت انگلستان

ويزاي شنگن 

موضوعاتي همچون كيفيت زندگي، محيط مناسب و با برنامه ريزي دقيق، شرايط زندگي ايمن در مناطق شهري و روستايي، دسترسي به خدمات شهري،  داشتن شرايط اقامت براي خانواده، آزادي مسافرت به همه كشورهاي ديگر و سفر بدون نياز به ويزا به كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و … از جمله مواردي است كه زندگي در يونان را با امتياز بالا و شرايط عالي مواجه مي كند. 

FIP

schengen visa

هر چند يونان كشور چندان بزرگي محسوب نمي شود ولي محيط يونان يك محيط متنوع و با فرصت هاي تفريحي فراوان است كه با روح معنوي و آثار تاريخي كه در اين كشور ديده مي شود باعث شده كه كشوري فوق العاده به نام يونان براي زندگي محيا شده باشد.يونان بر خلاف بسياري از كشور هاي اروپايي داراي بالغ بر 300 روز آفتابي است. غنيمتي كه در اروپا كمتر ديده مي شود باعث شده در تمام طول سال زندگي در يونان زير پرتو آفتاب ملايم لذت بخش باشد. 

توپوگرافي خيره كننده كشور با امكانات تفريحي مانند شنا، قايقراني، گشت و گذار، غواصي، دوچرخه سواري، صخره نوردي، اسكي، گلف، اسپا زندگي همراه با آرامش و لذتي بي وصف را در يونان پديدار كرده است.

زندگي شبانه در يونان نيز خالي از لطف نيست، انواع كافه ها و رستوران ها، باشگاه هاي ورزشي و مراكز فرهنگي به زندگي شبانه در يونان جنب و جوشي خاص داده است. زير ساخت هاي مدرن گردشگري در كنار برترين مناظر طبيعي در دنيا همواره براي ساكنين يونان آخر هفته هاي خوبي را رقم زده است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اقامت اروپا،ويزاي شينگن،اقامت تضميني اروپا،اقامت تضميني كانادا،اقامت طلايي يونان،اقامت تحصيلي،اقامت تضميني انگلستان،اقامت تضميني فرانسه،اقامت از طريق سرمايه گذاري،اقامت يونان،موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۰۷ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

كارآفريني در كشور يونان در سال 2022

كارآفريني در كشور يونان - نصرجاويد ويرا

كارآفريني در كشور يونان: در سال هاي قبل كشور يونان نيز همچون برخي از كشور هاي اروپايي از شرايط بحران اروپا بي نصيب نبوده و اين بحران آسيب هايي را به اقتصاد و تجارت رو به پيشرفت يونان هم وارد نمود. كشور يونان مدل رشد خود را مبتني بر اقتصاد گذاشته و شرايط حاكم را براي سرمايه گذاري و جذب هر چه بيشتر سرمايه در اين كشور باز گذاشته و همچنين در بخش هاي جديد و  نو ظهور از كارآفرينان استقبال مي كند.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد :

ويزاي شينگن

اقامت تضميني اروپا

اقامت تضميني انگلستان

اقامت تضميني كانادا

fip

اقامت يونان

اقامت اروپا از طريق ثبت شركت

اقامت اروپا از طريق خريد ملك

كارآفريني در كشور يونان

كارآفريني هيچ گاه توسط دولت انجام نمي شود و كسب و كار هاي قديمي نيز نياز به تحول و به روز رساني دارند كه اين كار بايد توسط افراد تازه وارد و كارافرينان جوان در قالب شركت هاي جديد و مربوط به موضوعات منحصر به فرد انجام شود. جواناني كه ذهني خلاق و نوآور دارند و مي خواهند رويا هاي خود را دنبال كنند. 

آنها شرايط جديدي در كار به وجود مي آورند، تغييرات بزرگي در كسب و كار هاي قديمي مي دهند و حتي با ايده هاي جديد محصولات و خدمات تازه اي را به بازار عرضه مي كنند كه يا قبلا وجود نداشته و يا در صورت وجود داشتن كيفيت و سهولت و سرعت محصول جديد را ندارند.

شرايط حاكم بر اقتصاد يونان و حمايت هاي دولتي عالي از كارآفرينان فرصت هاي زيادي را در يونان به عنوان دروازه ورودي اروپا به وجود اورده است. به عقيده كارشناسان يوناني كارآفريني را نبايد سياستمداران ايجاد كنند و اين موضوع بايد كاملا آزاد و با حمايت شديد دولتي توسط كارآفرينان آزاد انجام شود. 

يونان از نسل هاي جديد كه بتوانند كسب وكار ايجاد كرده و شغل خود را به خوبي مديريت نموده و بدانند كه چگونه اين كار را انجام دهند و همچنين در راستاي كارآفريني خود عده اي را هم استخدام نمايند استقبال خوبي مي كند. سياستمداران و دولت مردان يونان به عنوان قشر مشوق در يونان عمل مي كنند. گروه هاي كوچك كارآفريني تاثيرات بزرگي بر اقتصاد هر كشور از جمله يونان خواهند گذاشت.

خوشبختانه يونان به صحنه اي پر انرژي از سرمايه گذاري هاي مختلف  تبديل شده كه هدف اكثر آنها كارآفريني است و به همين دليل اين كشور مي تواند به اين موضوع در سطح اروپا مفتخر باشد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: ويزاي شينگن،اقامت اروپا،اقامت تضميني انگلستان،اقامت يونان،اقامت با اثبات تمكن مالي،اقامت فرانسه،اقامت تضميني كانادا،اقامت دومينيكا،ويزاي تحصيلي،اقامت از طريق ثبت شركت،موسسه بين المللي نصر جاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۵۳ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)