موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا .

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا

برتري مهاجرت به كانادا

چند سال پيش اغلب مردمي كه قصد مهاجرت داشتند به دنبال اقامت در آمريكا بودند؛ ولي امروز عكس اين موضوع را شاهد هستيم. در واقع در سال هاي اخير مردم ايران گرايش چند برابري نسبت مهاجرت و اقامت كانادا پيدا كرده اند. اما علت گرايش به مهاجرت به كانادا چيست؟ دادن اقامت راحتت تر؟ امكانات مهاجرتي بهتر؟ امكانات تحصيلي بهتر؟

در اين مقاله تا حدودي برتري‌هاي كانادا نسبت به كشورهاي ديگر (امريكا، استراليا، اروپا و ….) براي تحصيل، زندگي، اقامت، گرفتن ويزا، فرهنگ برتر و …. را مطرح مي كنيم. عنوان كردن برتري هاي مهاجرت به كانادا نسبت به ساير كشورها در اين مطلب مي‌تواند به تصميم گيري خيلي‌ها از علاقمندان به مهاجرت كمك كند.

1- كانادا يكي از ايمن ترين و سالم ترين كشورهاي جهان است. به گونه اي كه ضريب جنايت و خشونت، همچنين ميزان آلودگي محيط زيست و هوا در كانادا در پايين ترين ميزان است.

2- در كشور كانادا سلامت، امنيت، رفاه و آموزش در اولويت قرار دارد. خدمات اجتماعي از جمله خدمات آموزشي، ورزشي، علمي، پزشكي، مسكن، تامين كمك هزينه زندگي براي نيازمندان، پرداخت كمك هزينه زندگي و تأمين مسكن مناسب براي افراد سالمند، بيمه بيكاري و . . .

3- در كانادا امكانات تحصيلي خوبي فراهم است و به دانشجويان بها داده مي شود.

4- در كانادا فرصت هاي زندگي و رشد به صورت عادلانه و بدون تبعيض و توجه به نژاد، سن، جنس، مليت، قوم و . . . ايجاد مي شود.

5- به دليل تنوع مذاهب در كانادا، برگزاري آداب و مراسم مذهبي به ويژه براي مسلمانان آسان است.

6- كانادا چند مليتي ترين كشور جهان است؛ كانادا كشوري بزرگ با تنوع فرهنگي زياد است. درحالي كه كمترين نشان از نژادپرستي و خشونت هاي قومي در آن ديده مي شود.

7- رفت و آمد از كانادا به ايران نسبت به بسياري از كشورها راحت‌ تر است.

8- پس از شش سال داشتن كارت اقامت دائم كانادا، و حضور فيزيكي حداقل چهار سال حق شهروندي كانادا به افراد داده مي شود و آنها حق شهروندي دوگانه و ياتابعيت دو كشور مختلف را خواهند داشت.

9- به درخواست هاي مهاجرت به كانادا در يك برنامه زمانبندي به صورت عادلانه رسيدگي مي شود.

10- براي زندگي و اقامت زنان، كشور كانادا پس از ايسلند و سوئد بهترين كشور جهان بيان شده است.

11- سازمان ملل كانادا را طي سال هاي متمادي به عنوان يكي از بهترين كشورهاي جهان براي زندگي انتخاب كرده است. معيارهاي انتخاب فرصتهاي آموزشي، كيفيت زندگي مردم، طول عمر، ميزان بيكاري، ضريب خشونت و … بوده است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا، با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.


برچسب: اقامت دائم كانادا،مهاجرت به كانادا،ويزاي تحصيلي،مهاجرت،اقامت كانادا،موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۷:۴۵ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

اقامت طلايي يونان

 

اقامت دائم يونان

ويزاي طلايي يونان چيست؟

موسسه مشاوره نصرجاويد ويرا قصد دارد شما را با راه هاي اخذ اقامت طلايي يونان از طريق سرمايه گذاري با خريد املاك و مستغلات در يونان آشنا كند. از آنجائيكه يونان عضو اتحاديه اروپا است، اخذ اقامت يونان به معني كليد ورود به ساير كشورهاي عضو اين اتحاديه مي باشد.

يكي از آسان ترين گزينه ها براي اخذ اقامت اين كشور، خريد ملك است. خريد ملك، تضمين اخذ ويزاهاي بلند مدت و شرايط لازم اخذ اقامت براي مالك و اعضاي خانواده او خواهد بود. افرادي كه از اين طريق اقدام به اخذ اقامت مي كنند، علاوه بر اقامت يونان از مزاياي اقامت در اتحاديه اروپا استفاده كرده و به صورت قانوني در كشور يونان به كسب و كار و زندگي مي پردازند.

برنامه ويزاي طلايي يونان (Golden Visa Program) كه يكي از پر طرفدار ترين برنامه هاي اخذ اقامت مهاجرت به يونان است، همان روش اخذ اقامت يونان از طريق خريد ملك است. شما املاك و مستغلات در يونان ميخريد و صاحب اقامت 5 ساله يونان به همراه اعضاي خانواده مي شويد.

يكي از دلايلي كه اقامت يونان از طريق خريد ملك جذاب است، اين است كه اين مقدار سرمايه گذاري در بين كشورهاي اروپايي مبلغ پاييني است و يك فرد خارجي مي تواند يك يا چندين ملك به ارزش 250.000 يورو خريداري كند.

با وجود اينكه اين نوع اقامت در تعدادي از كشورهاي اروپايي ارائه گرديده است، اما كشور يونان ساده ترين، سريع ترين و كم هزينه ترين كشور براي ارائه اين نوع اقامت مي باشد. ميزان رضايت مندي شهرونداني كه از برنامه اقامت طلايي يونان استفاده كرده اند، 100% بوده است.

متقاضي قادر خواهد بود از زماني كه ملك را خريداري مي كند و تا زماني كه كارت اقامت وي صادر گردد، در كمتر از 40 روز اقامت خود را اخذ نمايد.اين نوع اقامت بدون قيد و شرط است و نيازي به حضور و يا تردد در كشور يونان نخواهد داشت.

در تاريخ 18 آپريل سال 2013 يونان قانون 4146 را معرفي كرد كه براي افراد خارجي كه ملكي به ارزش حداقل 250.000 يورو را خريداري كنند، اجازه اقامت صادر مي كند. اجازه اقامت به مدت 5 سال صادر مي شود و در صورتي كه ملكي به نام شما است به طور نامحدود تمديد مي شود.

ماليات بر درآمد با نرخ 22 درصد شروع مي شود. درآمد اجاره از ملك در يونان با نرخ بهره از 11 تا 33 درصد است. ماليات بر سود سرمايه در فروش ملك 15 درصد مي باشد. البته شرايطي براي معافيت از ماليات هاي املاك در حين خريد و فروش نيز هست كه بايد هوشيارانه عمل كنيد و حتما از وكلاي مجرب در اين زمينه كمك بگيريد.

مقاله پيشنهادي: اقامت دومينيكا

شرايط اقامت طلايي كشور يونان

پرونده متقاضي تقريبا تا 40 روز بعد از زمان خريد ملك بررسي و اجازه اقامت صادر مي شود. امكان افتتاح حساب بانكي با اين اقامت وجود دارد. كل پرونده از ابتدا تا انتها به كمك وكلاي مجرب يوناني به همراه مترجم فارسي زبان اجرا ميشود.

مراحل اقامت طلايي كشور يونان تضميني

  • ابتدا درخواست شما به وكيل ارائه ميشود، وكيل پس از قرارداد با شما، براي شما وقت از سفارت دريافت ميكند.
  • با ارائه مدارك لازم و كافي به سفارت ويزاي تايپ C از سفارت دريافت ميشود. به يونان سفر ميكنيد و حساب بانكي افتتاح ميكنيد. ملك را انتخاب ميكنيد و بررسي هاي وكيل شما روي اصالت و مسائل قانوني ملك آغاز ميشود. همه مسئوليت ها برعهده وكيل است. پس از احراز هويت مالك و ملك، شما هزينه ملك را در دفاتر اسناد رسمي ميپردازيد و مالك ملك ميشويد. ظرف كمتر از دو ماه كار اقامت طلايي را دريافت ميكنيد و اقامت 5 ساله شما آغاز ميشود. تا زماني كه مالك آن ملك هستيد، اقامت شما تمديد مي‌شود.

اخذ اقامت طلايي كشور يونان 2020

كارشناسان موسسه نصر جاويد ويرا پس از ارائه مشاوره و بررسي مدارك و شرايط متقاضي برنامه ويزاي طلايي يونان (اقامت پنچ ساله با خريد ملك)، نسبت به عقد قرارداد تضميني اقدام مي نمايند. موسسه نصر جاويد ويرا با دارا بودن كادر مجرب از وكلاي يوناني، ميتواند براي شما نسبت به اخذ تضميني اقامت يونان از طريق تمكن مالي اقدام نمايد.

خدمات نصر جاويد ويرا

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا، با مديريت صالح پساوند با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس از خدمات آن بهره مند شويد.


برچسب: اقامت يونان،اقامت طلايي يونان،نصر جاويد ويرا،صالح پساوند،اقامت دومينيكا،مهاجرت به يونان،اقامت اروپا،اقامت دائم اروپا،اقامت دائم يونان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۴۳ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان

مراسم كشور يونان
مراسم هاي كشور يونان

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان بسيار متنوع است و كشور يونان به خاطر موقعيت خاص و سنت قديمي گردشگرپذيري، به رسم مهمان نوازي نسبت به مهاجران مشهور است.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

اقامت دائم كانادا

اقامت طلايي يونان

اخذ ويزاي تحصيلي

اقامت شينگن

در اين كشور نسبت به غذا و ديگر رسم فرهنگ هاي مختلف نگراني راجع به مسائل ايمني يافت نمي شود و به علت اينكه بخش بزرگي از جمعيت به زبان انگليسي صحبت مي كنند، در نتيجه ارتباط برقرار كردن مهاجران با مردم تسهيل مي شود.

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان

جشنواره ها – جشن ها – تعطيلات در كشوريونان

بيشترين تعطيلات در يونان در فصول برگزاري كارناوال هاي شادي در پانزدهمين روز از ماه آگوست به اسامي جشن EASTER– جشن APOKRE– و همچنين در بيست و پنجمين روز از ماه مارس جشن روز مريم مقدس و در بيست وهشتمين روز از ماه اكتبر روز ملي استقلال كشور يونان برگزار مي شود .

ماه ژانويه

The feast of the saint Basil :
در اول ماه ژانويه جشني كه مربوط به شروع خوب براي سال جديد همراه با كيك اي به نام Basil يا كيك سال جديد و همچنين با نمايش لباس هاي محلي برگزار مي شود .

The Epiphany :
در ششم ماه ژانويه جشني در سرتا سر كشور يونان كه به مراسم شكرگذاري آب به اجرا در مي آيد برگزار مي شود . همچنين در اين مراسم كه توسط شناگران حاضر در آن رخداد عمومي در تمامي نواحي دريا – درياچه ها و رودخانه ها اتفاق مي افتد .

ماه فوريه

در ميانه ماه فوريه مراسم جشن عمومي به نام APOKRIAS برگزارمي شود كه شروع مراسم وتاريخ اتمام آن دو هفته طول مي كشد .

THE CLEAN MONDAY :
اين جشن چهل روز قبل از جشن EASTER برگزار مي شوداين نشانگر اولين روز مراسم ماه روزه و شروع سفرهاي معمولي خارج از كشور و پرواز دادن بادبادك هاي كاغذي مي باشد .

ماه مارس

در بيست و پنجمين ماه مارس روز ملي استقلال كشور يونان مي باشد سالگرد استقلال ملي يونان همراه با تعطيلات رسمي مذهبي و رژه ارتش در شهرهاي بزرگ و استان ها برگزار مي شود .

اين جشن ها به مناسبت پيروزي يونان در جنگ استقلال كشور ضد دولت ترك ( عثماني ) كه به مدت 400 سال كشور يونان را به اشغال خود در آورده بود اجراي مي شود .

ماه آوريل

در اين ماه ميلادي جشن EASTER شروع مي شود مراسم جشن جمعه خوب كه متشكل شده است مردماني از شهرها و روستاهايي كه براي گرامي داشت كتيبه هاي يادبود و عبارت هاي حك شدبر روي قبرها شمع هايي را براي اين رخداد حمل مي كنند .

مراسم شنبه مقدس كه به نام مراسم عروج حضرت مسيح مي باشد
در حومه شهر در جلوي تمام كليسا ها و همزمان با به صدا در آمدن زنگ كليساها در تمام شهرهاي بزرگ و كوچك كشور يونان برگزار مي شود. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

نصر جاويد ويرا ، با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.


برچسب: اقامت دائم كانادا،اقامت طلايي يونان،اخذ ويزاي تحصيلي،مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا،اقامت شينگن،اقامت دائم اروپا،اخذ ويزاي شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۱۵ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

شرايط اخذ ويزاي سوئيس

 براي هر كشوري شرايط و مدارك مخصوصي براي اخذ ويزا خود دارد كه ما در اين مقاله در مورد شرايط اخذ ويزاي سوئيس صحبت مي كنيم. اطلاعات لازم در اين زمينه را مي توانيد با خواندن اين مقاله كسب كنيد پس تا پايان مقاله همراه ما باشيد.

1- گردش حساب

براي اخذ ويزاي سوئيس گردش سه ماه آخر حساب مورد نياز مي باشد و اين شامل مبالغ ورودي و خروجي نيست بلكه فقط تعداد تراكنش ها مهم است.

مقاله پيشنهادي: اقامت طلايي يونان

2- تمكن مالي

تمكن مالي ايده آل جهت اخذ ويزاي سوئيس براي هر نفر 70 تا 100 ميليون تومان مي باشد. گواهي تمكن مالي اخذ ويزاي سوئيس به يورو اعلام مي گردد و بايد حتما توسط مدير شعبه امضا و مهر شود.

3- تاريخچه سفري

كساني كه متقاضي اخذ ويزاي سوئيس هستند اگر تاريخچه سفري معتبر و مناسب مثل ويزاي سنگاپور، چين و غيره را ارائه كنند مي توانند اقدام به اخذ ويزا كنند. تاريخچه سفري مهمترين شرط گرفتن ويزاي شينگن سوئيس است.

مطالعه مقاله اقامت دائم كانادا پيشنهاد مي شود.

4- داشتن بيمه تامين اجتماعي و گواهي اشتغال به كار

داشتن بيمه و گواهي اشتغال به كار سبب مي شود افسر ويزا مطمئن شود كه شما پس از سفر به كشورتان بازخواهيد گشت و به كشور خود وابسته هستيد.

5- ارائه دعوتنامه

اگر از سمت اعضاي خانواده كه در سوئيس ساكن هستند و يا شركتي در آنجا دعوتنامه اي براي شما ارسال شود مي توانيد نسبت به اخذ ويزاي سوئيس اقدام كنيد. اين دعوتنامه بايد شامل جزئيات كامل از شخص ميزبان نظير نام و نام خانوادگي، تاريخ تولد، تابعيت، آدرس و … باشد. همين طور تاريخ دقيق اقامت شخص متقاضي بايد در متن نامه نوشته شده باشد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اخذ ويزا ، اقامت طلايي يونان ، اقامت دائم كاناد ، اقامت سوئيس ، اخذ ويزاي سوئيس ، موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۱۴ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

تولد نوزاد در كانادا

مطالبي درباره تولد نوزاد در كانادا
تولد نوزاد در كانادا

بر طبق قانون شهروندي و تابعيت دولت كانادا، تولد نوزاد در خاك كانادا فارغ از تابعيت مادر و پدر، و نيز ماهيت اقامتي آن ها در كانادا (چه به صورت قانوني و غير قانوني) موجب مي شود كه او شهروند كانادا محسوب گردد و از بدو تولد از تمام مزاياي شهروندي كانادا بدون نياز به زندگي در كانادا، بهره مند گردد.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

اخذ ويزاي شينگن

افامت تضميني اروپا

تولد نوزاد در خاك كانادا

  1. پس از تولد نوزاد در كانادا، موسسه نصر جاويد ويرا  با استفاده از وكيل‌هاي مجرب خود در سريع‌ترين زمان پاسپورت كانادايي نوزاد را اخذ مي نمايد. درصورتي‌كه نوزاد داراي اقوام نزديك در كانادا نباشد، حتماً براي اخذ پاسپورت كانادايي نوزاد بايد از وكيل مورد تائيد استان استفاده شود. حتي اگر نوزاد در كانادا اقوام نزديك داشته باشد، استفاده از وكيل فرآيند اخذ پاسپورت نوزاد را تسهيل مي كند.
  2. در مورد مساله اخذ پاسپورت براي فردي كه باردارست جهت تولد فرزندش اين است كه بر اساس قوانين سازمان مهاجرت كانادا (CIC)، باردار بودن فرد به تنهايي منجر به رد شدن درخواست ويزاي وي نمي شود. اما باردار بودن بر روي مسائل اصلي تصميم‌گيري افسر ويزا تأثير مي گذارد.
  3. تولد در خاك كانادا و اخذ شهروندي كانادايي در بدو تولد براي نوزاد يكي از بهترين مزايايي است كه در آينده نوزاد تأثيرات بسياري خواهد گذاشت.
  4. با اخذ شهروندي كانادا از بدو تولد، فرزند اين گزينه را خواهد داشت تا هر زمان و در هر شرايط وارد كانادا شود و از امكانات آموزشي، درماني، رفاهي، و …. استفاده كند.
  5. با داشتن پاسپورت كانادا، فرزند شما مي تواند به بسياري از كشور هاي جهان به راحتي و بدون ويزا سفر كند و حتي در برخي كشورها ازجمله انگلستان و آمريكا، كار و تحصيل كند.
  6. فرزند شما مي تواند از بهترين خدمات پزشكي كانادا به صورت رايگان بهره‌مند شود.
  7. فرزند شما مي تواند به صورت رايگان در مدارس كانادا تحصيل كرده و براي دانشگاه از تخفيف ويژه‌اي برخوردار شود (هزينه تحصيل دانشگاه را نيز مي تواند با وام از استان پوشش دهد)
  8. براي حفظ شهروندي، فرزند شما هيچ‌گونه نيازي به زندگي و يا اقامت در كانادا نخواهد داشت و مادام‌العمر شهروندي كانادايي خود را حفظ خواهد كرد.

براي والدين:

  1. با داشتن فرزندي كه شهروند كانادا است والدين به راحتي ويزاي بلندمدت كانادا را اخذ خواهند كرد.
  2. هنگامي كه فرزند شما به سن 18 سالگي رسيد، وي مي تواند براي والدين خود را از طريق اسپانسرشيپ اقامت دائم كانادا را اخذ كند.
  3. تا قبل از 18 سالگي فرزند والدين مي توانند از امتياز داشتن فرزند در كانادا براي انواع برنامه‌هاي مهاجرتي استفاده كرده و به راحتي اقامت خود را كسب كنند.

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اقامت دائم كانادا ، اقامت تضميني اروپا ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۴:۲۳ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي

بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي كجا هستند
بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي

يكي از بهترين اطلاعاتي كه مي‌توان به استفاده از آن شهرهاي مختلف دنيا را نسبت به هم سنجيد و با توجه به اولويت‌هاي فردي مناسب‌ترين گزينه را انتخاب كرد، رده‌بندي بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي توسط مجله معروف اكونوميست است كه ساليانه منتشر مي‌شود.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد:

افامت تضميني اروپا

اقامت طلايي يونان

اقامت شينگن

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

شايد قبلاً به‌صورت خيلي خلاصه و اتفاقي در مورد بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي، مقالات يا جدول‌هايي را ديده‌ايد، كه نام 10 شهر برتر دنيا را در آن‌ها نوشته بودند.

اما شايد برايتان جالب باشد كه نحوه انتخاب كردن اين شهرها را هم بدانيد و اين‌كه چرا هرسال تعدادي از شهرهاي اين ليست از كشورهاي كانادا و استراليا هستند ولي خيلي از شهرهاي معروف دنيا در اين ليست جايي ندارند!

نشريه‌ي معروف Economist هرساله گزارش كاملي از بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي منتشر مي‌كند. در اين گزارش 140 شهر دنيا موردبررسي دقيق از همه جهات قرارگرفته‌اند و در پايان بر اساس همين معيارها رتبه‌بندي شده‌اند. در اينجا مي‌خواهيم باهم خلاصه‌اي از معيارها و روند انتخاب بهترين شهرهاي دنيا را مرور كنيم.

 10 شهر برتر دنيا در 2016

بهترين شهر دنيا براي زندگي در 2016 شهر ملبورن در استراليا شناخته شد

طبق آخرين يافته‌ها در مورد سطح رفاه و امنيت شهرها براي زندگي، حملات تروريستي باعث شده رتبه‌ي خيلي از شهرها در جدول رنكينگ برترين شهرهاي دنيا دچار تغيير گردد.

بر اساس جديدترين گزارش مجله اكونوميست در حال حاضر شهر ملبورن(Melbourne) استراليا به‌عنوان بهترين و امن‌ترين شهر دنيا براي زندگي هست؛ وين(Vienna) پايتخت كشور اتريش بافاصله‌اي خيلي كم نسبت به ملبورن در رتبه دوم قرار دارد.

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا ، با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه موسسه نصرجاويد در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.

بعدازاين دو شهر، ونكوور(Vancouver)، تورنتو (Toronto) و كلگري(Calgary) كانادا به ترتيب در رتبه‌هاي سوم تا پنجم قرار دارند. اگرچه در رنكينگ 5 شهر برتر دنيا نسبت به سال قبل تغييري ايجاد نشده ولي نوسانات بسيار زياد در رنكينگ ديگر شهرهاي دنيا نسبت به گزارش سال قبل مشاهده مي‌شود.

سطح رفاه زندگي

در طول 5 سال گذشته 96 شهر از 140 شهري كه در ليست دسته‌بندي بهترين شهرهاي دنيا قرار داشتند، سطح رفاه آن‌ها دچار تغيير شده است؛ كه 72 شهر از آن‌ها كاهش داشته‌اند و جالب اينجاست كه 52 شهر از اين 72 شهر طي شش ماه گذشته سطح رفاه آن‌ها كاهش‌يافته است.

دو شهر دمشق در سوريه و كيف در اوكراين بيشترين ميزان كاهش  سطح رفاه را به ترتيب به ميزان 26 و 25 درصد داشته‌اند كه اين موضوع نشان‌دهنده تأثير خيلي بالاي تنش‌هاي داخلي و تروريسم در سطح رفاه و زندگي مردم يك شهر است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اقامت طلايي يونان،اقامت تضميني اروپا،اقامت شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۲۴ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

اقامت اسپانيا
اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

اسپانيا رتبه اول دنيا در رقابت گردشگري را به دست آورد

اسپانيا رتبه اول دنيا در گردشگري

در گزارشي كه هر دو سال يك‌بار توسط مجمع جهاني اقتصاد منتشر مي‌شود، شاخص رقابت‌پذيري در عرصه گرشگري و سفر بر اساس مجموعه‌اي از فاكتورها و سياست‌هايي تعيين مي‌شود كه به رشد پايدار صنعت گردشگري و سفر كمك مي‌كند.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

اقامت شينگن

اقامت تضميني اروپا

مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا

پرواز خارجي ارزان

اخذ اقامت تضميني بدون سرمايه گذاري

در گزارش سال ۲۰۱۷، پس از اسپانيا كه براي دومين‌بار پياپي در صدر رتبه‌بندي شاخص رقابت‌پذيري گردشگري و سفر قرار دارد، كشورهاي فرانسه، آلمان، ژاپن، بريتانيا، آمريكا، استراليا، ايتاليا، كانادا و سوئيس در رتبه‌هاي دوم تا دهم جاي گرفته‌اند.

در ميان كشورهاي آسيايي، ژاپن كه در رتبه چهارم قرار گرفته، بهترين عملكرد را به نام خود ثبت كرده و پس از آن كشورهاي هنگ‌كنگ (۱۱)، سنگاپور (۱۳) و چين (۱۵) به ترتيب بهترين رتبه‌ها را از حيث شاخص جهاني رقابت‌پذيري گردشگري در آسيا دارند و ايران نيز در در رتبه‌بندي جهاني جايگاه ۹۳ را دارد.

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا با مديريت صالح پساوند با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.

نيجريه، مالي، سيرالئون، موريتاني، كنگو، چاد و يمن از جمله كشورهايي هستند كه نازل‌ترين رتبه‌ها را در ميان ۱۳۶ كشور جهان به خود اختصاص داده‌اند.

در ميان كشورهايي كه بيشترين رشد را از سال ۲۰۱۵ تا كنون در گزارش جهاني رقابت‌پذيري گردشگري و سفر داشته‌اند، كشور ژاپن با رتبه جهاني ۴ و با پنج پله صعود نسبت به دو سال پيش، در رتبه نخست قرار گرفته و كشورهاي آذربايجان و تاجيكستان نيز با رتبه‌هاي جهاني ۷۱ و ۱۰۷ و رشد ۱۳ و ۱۲ پله‌اي نسبت به سال ۲۰۱۵ در مكان دوم و سوم كشورهاي جهان با بيشترين رشد در اين زمينه قرار دارند.

ويتنام، الجزاير، بوتان، گابُن، كره جنوبي، مصر، پرو، هند، مكزيك، چاد و آلباني نيز ديگر كشورهايي هستند كه رشد قابل ملاحظه‌اي را در اين زمينه طي دو سال اخير به ثبت رسانده‌اند.

در منطقه خاورميانه و آفريقا، امارات متحده عربي با قرار گرفتن در رتبه‌ جهاني بيست‌وچهارم بهترين عملكرد را از لحاظ رقابت‌پذيري گردشگري و سفر داشته است. زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، قيمت‌هاي پائين‌، بهبود نسبي از لحاظ فضاي باز بين‌المللي و همچنين پرداختن بيشتر به مقوله ميراث فرهنگي از جمله دلايلي هستند كه كشور امارات متحده عربي توانسته بواسطه آن‌ها شرايط بهتري براي توسعه صنعت گردشري و سفر مهيا كرده است. با اين وجود بهره‌برداري نكردن از منابع فرهنگي و از سهوي ديگر فضاي نسبتا امنيتي از جمله مهمترين مشكلات اين كشور هستند.

اما در منطقه خاورميانه پس از امارات، كشورهاي قطر و بحرين جايگاه دوم و سوم را در اختيار دارند و ايران نيز بالاتر از لبنان، كويت و يمن و پس از عربستان، عمان و اردن در جايگاه هشتم قرار گرفته است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اقامت اروپا ، اقامت تضميني اروپا ، اخذ ويزاي شينگن ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، پرواز خارجي ارزان ، اقامت تضميني فرانسه ، اقامت كانادا ، اقامت انگلستان ، اقامت فرانسه ، موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد ، صالح پساوند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۰:۳۶ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)

چجوري اقامت اروپا رو بگيريم؟

چجوري اقامت اروپا بگيريم
افامت تضميني اروپا

اقامت اروپا و يونان به يكي از سه طريق زير ممكن است كه راحت ترين روش تمكن مالي بدون اجازه كار است.

موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد ارائه دهنده خدمات حقوقي تجارت بين‌المللي،اخذ اقامت و خدمات مهاجرت، اخذ ويزاهاي كوتاه مدت و بلند مدت اروپا ( مالتي پل شنگن ) و اخذ ويزاي انگليس، آمريكا و كانادا و مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا

1- اقامت با اثبات تمكن مالي (توانايي مالي)

الف-با اجازه كار

– ايجاد كار و سرمايه گذاري به مبلغ 300/000 يورو در يونان (براي تجارت در قالب كارهاي بزرگ)
– اثبات وجود 60/000 يورو در حساب بانكي يونان يا كشورهاي ديگر
– اقامت دو ساله صادر و هر دو سال يك بار به شرط بقاي كسب و كار تمديد مي‌گردد.
– در اين حالت اقامت با اجازه كار صادر مي‌گردد اما شرط فعال نمودن واحد تجاري و نيز حضور در يونان لازم است.

براي آگاهي بيشتر مقاله اخذ ويزاي شينگن پيشنهاد ميشود.

ب- بدون اجازه كار

در صورتيكه سرپرست خانواده با ارايه مدارك مالي (حقوق، اسناد مالكيت، اجاره نامه ملكي، حساب بانكي در ايران و يا كشورهاي ديگر) ثابت نمايد كه قادر به پرداخت ماهيانه 2000 يورو براي خود و500 يورو براي هريك از افراد تحت تكفل خود مي باشد ابتدا اقامت دو ساله يونان را دريافت مي‌نمايد.

بعد از دو سال در صورت رخ ندادن تخلفي در طي اقامت در يونان سه سال يك بار تمديد مي‌گردد. در اين حالت فرزندان زير 18 سال امكان همراهي متقاضي را دارند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب: اقامت اروپا ، اخذ ويزاي شينگن ، اقامت با اثبات تمكن مالي ، ويزاي شينگن ، اقامت تضميني اروپا ، اقامت تضميني انگلستان ، اقامت تضميني فرانسه ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۴۳ توسط:nasrjavid موضوع: نظرات (0)